6 Mayıs 2017 Cumartesi

30 şarkı meydan okuması

Öneri Makinesi adlı bloggerın başlattığı bir meydan okuma Okuyan Muggle sayesinde de çok geç olmadan haberim oldu, çok sevindim. Deep Tone da bana şarkı listesi paylaşımı yapmamı önermişti, iyi bi vesile oldu yani. :)

Meydan okumaya katılmak isteyenler için link aşağıda
https://onerimakinesi.blogspot.com.tr/2017/05/sevgili-gulluk-32-30-sarki-meydan-okumasi.html?showComment=1494088501361#c2845366109038716334


1. Gün - adında renk olan sevdiğin bir şarkı


ella fitzgerald - blue skies

Kendimi fazlasıyla yalnız ve üzgün, hayatın ve her şeyin dışında hissettiğim zamanlarda acı bir neşeyle yola devam etmemi söyleyen şarkı. :)

blue skies smiling at me
nothing but the blue skies do I see

...

never saw the sun shining so bright
never saw the things going so right

...





6 yorum:

  1. Elle Fitzgerald'ı severim, çok güzel bir seçim, gerçekten çok zevkli olacak :).

    YanıtlaSil
  2. Ooo caz müzik. Harika bir başlangıç ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bayılırım caza. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Biraz geriden gelerek bütün şarkılarını inceledim ve ben bu meydan okuması serine BA-YIL-DIM! Devamını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil